Den kommer tillbaka när du minst anar det

Dagens humör: Glatt humör trots att det är måndag.
Dagens mående: Tipptopp
Dagens borde:  Plugga men får se hur det blir med den saken.
Dagens frisyr:  Knut på huvudet
Dagens klädsel:  Pyjamasbyxor och tröja
Dagens planer: Duscha, kanske påbörja filosofin samt slöa framför tvn .
Dagens man jag vill ha: Kanske Tobias Hysén, kanske Danny Saucedo, kanske Penn Badgley eller någon annan snygging kan inte riktigt bestämma mig.
Dagens längtan:  Ja vad kan Bella längta till?
Dagens fundering:  Kommer jag och Hanna att öveträffa oss själva och göra ett lika bra arbete som  stressarbetet?
Dagens beroende: Chips. Brukar inte vara nåt chipsfan i vanliga fall men hittade ett par riktigt goda.
Dagens tråkigaste:  Jag har en hel del att göra i skolan innan lovet.
Dagens tv: Jag har inte ens satt på tvn idag vilker är mycket märkligt men pinsamt nog måste jag se Andra Avenyn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0