En sista dag i skolan

image166Sådär nu har jag, enligt mig själv, avslutat denna veckas studier. Jag tänker ta mig själv lite ledigt imorgon. Eftersom jag endast har två lektioner och jag kommer inte gå på den sista för jag har annat inplanerat så tänker jag skippa hela dagen. Ska bli skönt, en extra ledig dag. Sedan är det 1,5 veckas ledighet och efter det en vecka i skolan för att sedan åka till Italien. Känns sjukt att det är så nära nu. Har alltid vart lång tid kvar tycker jag men nu märker man att det börjar närma sig. Ska på möte om resan idag med föräldrar och allt, spännande. Innan dess ska jag passa barn. Underbart jag som älskar barn. Vill också tillägga att jag idag lärt mig hur man tar sig ur strypgrepp så försök inte med mig!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Ja det var riktigt skönt att få lite ersättning. Tyvärr förstörde det lite av charmen på resan men:/

2008-03-18 @ 16:19:41
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: twices

sv; haha. Det var verkligen läskigt, man hoppade till när det kom. Men så himla kul :)

2008-03-18 @ 19:08:32
URL: http://www.twices.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0