...

Såg att jag inte bloggat på några dagar nu så jag tänkte uppdatera lite. Tyvärr har jag nog ingenting roligt att säga. Jag har blivit sjuk - igen. Känns som jag alltid är sjuk nu för tiden dock är det bättre denna gång än sist däremot kan det vara så att en halsfluss är på väg. Konstigt i så fall med tanke på att jag hade halsfluss sist runt nyår och innan dess i augusti. Hoppas verkligen inte det är halsfluss jag vet hur hemskt det är usch.

Inte nog med att jag blivit sjuk tråkiga nyheter har kommit till min familj så allt är inte som vanligt här hemma. Det är många telefonsamtal och mycket ledsna miner men jag försöker göra allt för att stötta min mamma och för att hålla tårarna borta. Det sistnämnda är fruktansvärt svårt. Men det som är bra med dessa nyheter är att vi i alla fall slipper leva i ovisshet nu. Vi vet vad som kommer ske och behöver inte gå och fundera på det.


Kommentarer
Postat av: Josiee

tack söta du:) händer det något skoj idag?

2008-03-14 @ 11:55:27
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Marie

hoppas det inte är alltför jobbigt. kram.

2008-03-14 @ 20:00:48
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0