I know this is a wonderful world

James Morrison gör mig verkligen känslosam. Jag vet inte varför men på nåt sätt så smälter han ner känslokalla Bella och gör henne väldigt känslig. Då syftar jag inte på sorgsna känslor utan glada känslor. Väldigt trevliga känslor om man känner för det. Det är precis som i Love Actually där en av personerna säger att nån artist jag inte minns namnet på har gjort vanligtvis känslokalla henne till en romantisk kvinna. Jag tror James Morrison har samma effekt på mig. Just you give me something kan jag även känna igen mig själv i. Man blir rädd när ens känslor tar över mer och mer. När man märker att det faktiskt finns någon kan ge mig det jag vill ha. Det är läskigt och det är inte ofta man känner sådana saker.

'Cause you give me something,
That makes me scared alright,
This could be nothing,
But I'm willing to give it a try,
Please give me something,
'Cause someday I might call you from my heart.

But it might be a second too late,
And the words that I could never say,
Are gonna come out anyway.


Kommentarer
Postat av: caroline

svar:jo jag är ledsen, men får tyvärr inte tag i en av tjejerna, och ska bara se så att vi har tagit ut en enad vinnare:)

2008-03-04 @ 19:51:17
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: Emil

Jaha, se där. Gillar de killarna serien då?=)

2008-03-04 @ 19:53:59
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0