På promenad genom stan

Precis vad jag har gjort faktiskt. Promenerat genom stan. Söderköping är faktiskt en stad även om vissa påstår någonting annat. Jag drog ut Johanna och vi gick en lite annorlunda väg denna gång. Vi gick för det första på andra sidan om slussen och vi gick i kanalen. Nu när vattnet inte är i kan man passa på att knalla i kanalen mycket trevligt. Var en solig och underbar söndag idag och dagar som denna älskar jag min hemstad.

image164image165 











Man ser tydligt skillnaden på mig och Johanna stilmässigt. Jag har värsta friluftskläderna medan johanna knallade runt i sina tajta jeans och stövletter. Men jag älskar Johannas trädkramarlook.

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltid trevligt med en vän och en promenad i solen :)

2008-03-16 @ 18:20:20
URL: http://friida.webblogg.se
Postat av: Johanna

haha, Jag ser ut som ett sånt där djur... en koala eller nåt.

2008-03-16 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0