Säger jag någonting så håller jag vad jag sagt

Jag har faktiskt lovat en sak. Eller lovat och lovat men jag har sagt en sak och jag håller mig till planer jag talar om för folk. Därför ska jag nu genomföra det genom att skriva ett inlägg. Som jag tidigare nämnt har jag en mycket hemlig vän. Det enda man vet om denne hemliga vän är att det är en person av det manliga könet. Han är även mycket trevlig och har i viss mån ganska dålig filmsmak har jag befarat. Dock är han en riktig hejare på frukost, vet precis vad man vill ha. Nästan lika proffisionell som jag själv faktiskt.  Trots att jag inte träffat mannen så många gånger så tycker jag att han är en bra kille och i smyg så tycker jag faktiskt om honom. Men det vet han egentligen inte om för jag har inte sagt det till honom. Det var allt jag hade att säga denna gång. Slutbloggat

Kommentarer
Postat av: twices svarar

hahaha, det var ju bra! :) tycker iallafall att det är synd eftersom hon är så ung :/

2008-03-04 @ 20:39:38
URL: http://www.twices.webblogg.se
Postat av: martin

du kommer att festa i helgen.

2008-03-04 @ 23:07:10
URL: http://martinaelexanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0