Att det kan vara så roligt att brotta ner någon

Idag på självförsvaret har vi fått försvara oss mot killar. Riktiga killar inga mjäkiga småpojkar utan snarare unga män. Om vi säger såhär; det är mycket jobbigare och svårare att försvara sig mot dessa än en liten Johanna som förövrigt är starkare än hon ser ut. Jag var helt slut efter dagens lektion så det var tur att jag bara skulle hem efteråt. Men roligt hade jag, det känns alltid bättre när man fått en utmaning att ta tag i och det var det verkligen. Jag glömde helt bort teknikerna och bara försökte komma loss vilket resulterade i att det blev ännu jobbigare. Nej nu ska jag ta tag i min svenskauppsats och imorgon tänkte jag ta mig lite ledigt, pluggdag kanske?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ledigt, svar ja hos mig iaf...:P

2008-05-15 @ 09:36:37
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0