En rolig en mindre rolig

En dag som borde bestått av matteplugg har istället inte alls bestått av matteplugg utan snarare en slödag. Det känns dock skönt att kunna få stryka en grej från sin att-göra-innan-studenten-lista då man sitter där i fyra timmar och ska skriva matteprov.

Men eftersom mina senaste inlägg handlat om skolan kan jag meddela att jag ska ta en liten paus från skolan imorgonkväll och då gå på SpA's klassfest. Ska bli kul att få festa loss lite och lite annat folk än de man är helt van vi expempelvis min Jockis.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Visst är den tjusig! ;P hehe... Du, bada!? Näe, det där tror jag knappast på! ;)

2008-05-11 @ 09:57:51
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0