Jag är tråkig igen

Måndag och jag känner att de resterande veckorna kommer bestå av tidiga hemgångar och plugg. Dagen har varit ganska slapp men samtidigt har jag fått reda på att om jag ska få mitt VG i matte måste jag plugga in det som en tok. Kommer bli galen på matte. Däremot känns naturkunskapen mycket bättre nu eftersom jag nu kommit på vad jag ska skriva om. Känns alldeles toppen! Nu ska jag bara kämpa in i det sista. Längtar till den 2 juni då betygen är satta och jag får sätta på mig min älskade studentmössa. Kämpa nu!

Jag och Hanna har kommit fram till att vi ska börja med pantomimteater för att vi var så otroligt duktiga på det. Tänk en skräckfilm med en pantomimare det vore något.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0