Ofta när jag planerat blir det inte som jag planerat

Idag har jag varit ledig. Jag tänkte att jag skulle ta till vara på tiden och då plugga så att jag inte får allt att göra vecka 22 men istället har jag gjort allt annat utom att plugga. Denna dag har jag  städat mitt rum & badrummet, dansat loss för mig själv, suttit och nördat mig samt lyssnat på gamla skivor.  Väldigt produktiv dag må jag säga. En sak som faktiskt har med skolan att göra har jag gjort. Jag har läst två av tre kapitel av internationell ekonomi. Det måste börjas i tid för allt det där lär jag inte få in på en dag så om jag läser lite varje dag fram till provet så hoppas jag att det sitter. Wiie jag älskar frihandelsavtal, inflationer, högkonjukturer och penningplitik!
image191
Bara för jag insett att jag aldrig har några bilder på min blogg längre och för att bilder förgyller ett inlägg bjuder jag på en gammal bild på personen som står i centrum på denna blogg.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

ha en nice helg!

2008-05-15 @ 23:04:59
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Marie

det blir aldrig som man planerat...
söt bild!

2008-05-17 @ 12:29:13
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0