Sveriges landskap är min grej

När andra kan Amerikas eller Asiens länder så kan jag alla Sveriges landskap utantill vart de ligger och vad de heter. Jag känner att det känns bra att kunna. Däremot suger jag pinsamt nog på länder och städer utanför Europa för Europa kan jag även det ganska bra så jag känner mig som en amerikanare som bara kan om sitt eget. Jag måste nig träna lite på sådana saker så jag kan verka lite intelligent och inte är helt lost. Det får bli att gå in på vi i femmas hemsida så kan jag träna lite från macro till micro.

Kommentarer
Postat av: Marie

har du varit inne på purposegames.com? där kan man testa sig i allt möjligt sånt där :D

2008-05-03 @ 23:41:04
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0