Tv, tv, tv

När man är lite småkrasslig så får man titta på tv hela dagen och det är precis vad jag gjort idag. Jag har sett två serier som jag annars aldrig fastnat för men som var jättebra och jag ville bara se mer av och det var Veronica Mars och Smallville. Anledningen till att jag stannade kvar just på smallville kan vara att jag blev paralyserad av Tom Wellings söta ansikte. Har även tittat lite på oprah och det var riktigt intressant för det var Jenny McCarthy (tror jag hon heter) som pratade om sin son och hans autism väldigt gripande.

image190För att göra inlägget mer intressant bjuder jag på en bild på sötnosen Tom Welling.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Han är riktigt söt :)

2008-05-02 @ 19:00:15
URL: http://veroniicaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0