Julklappar


Nu när julen börjar närma sig kommer även julklappspaniken. Jag är kanske den enda tjejen i världen som hatar att köpa julklappar och presenter men anledningen är inte att jag inte tycker om att se folk glada utan snarare för jag aldrig kommer på den perfekta presenten. Jag kommer alltid på någonting tråkigt och medelmåttigt. Så min familj (jag vet att ni läser) kan höra av sig till mig och berätta vad ni önskar er speciellt min käre lilla-storebror som jag aldrig vet vad jag ska ge, men familjen tänk på att min budget är snäv så ingen plattv eller ens en dvd. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, det behöver du väl inte få :)

2008-11-20 @ 21:58:16
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Gary

Hej lilla-lillasyster!



Då jag med förtjusning läser din blogg och kom till denna trevliga läsning angående julklappar så ska du få dig några förslag på saker som jag/min familj behöver:



Någon deodorant som du tycker luktar gott (Till mig)



Några fina kalsonger som du tycker är fina. (Till mig)



Någon snygg t-shirt som du tycker jag skulle passa i. (Till mig)



Presentkort på Hemtex. Detta förslag kan du förövrigt nämna till alla som tänkt inhandla julklapp till oss. (Till familjen)



Detta var väl det jag kunde komma på för tillfället. Och som du säkert redan vet så är det inte värdet på saken/upplevelsen som spelar någon roll utan det är tanken som räknas. Huvudsaken är att julen firas tillsammans med de man tycker om och förhoppningsvis tycker du som jag att det ska bli trevligt även i år den 23:e december!



Ha en trevlig helg och lycka till med vad du nu ska hitta på!

2008-11-21 @ 11:56:51
URL: http://www.stadium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0