Oh a ekonom, säg oh a ekonom

Jag beslutade mig idag för att gå på Nolle-p reunion ikväll. Man lever ju bara en gång och då kan jag ha det lite roligt, för en del av att plugga är ju festerna. Ska bli kul att festa här i linkan, känns som det var evigheter sen faktiskt för overallsinvigningen för två veckor sen var inte riktigt en fest utan snarare fylleslag 2008. Ikväll ska jag istället återuppliva gamla minnen från nolle-p som var för ca 2 månader sen. Tänka sig att det är mer än två månader sen jag virrade runt för att hitta A2 och kom nästan försent för jag inte visste var jag skulle gå. Ja tiden går fort när man har roligt och snart har jag även klarat av två kurser. Men jag börjar bli trött på spanskan nu och vill gärna hålla på med det jag verkligen kom hit för att göra; plugga ekonomi. Det känns definitivt som mitt ämne jag vet redan att jag suger på spanska men ekonomi är mitt mantra.


Haha riktigt snygg bild på mig måste jag säga men jag hittade ingen bättre passande, jag är ju partypepp på bilden iaf.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Det är galet vad tiden går fort! Jag blir nästan lite stressad när jag bläddrar i min kalender och märker att vi snart har jullov! Jag har nånting inplanerat varje vecka/helg fram tills dess också. (Det är en annan anledning till varför julen itne känns så långt borta också - alltså är det heeeelt okej att man julmyser redan nu ;))

2008-11-09 @ 01:38:09
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0