Snart är det helg

Så var det snart helg igen, jag måste säga att veckorna vara rusar förbi nu. Imorgon är det fredag och jag har tagit mig själv lite ledigt för jag inte tycker att grammatiken ger mig någonting ändå så istället ska jag roa mig med att tvätta och städa för att sedan bege mig till Norrpan. Som vanligt kommer helgen spenderas där också, jag kan inte minnas att det gått en hel helg då jag varit i Linkan. Jag är en dålig linköpingsbo. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och titta på one tree hill, det är mitt vardagskvällsliv det.

Kommentarer
Postat av: Rick Roll 4-ever! Rick Astley = The Best Act Ever

Jag såg att du skrev för mer än ett år sedan att du gillade Galenskaparna. Det är aldrig för sent att hålla med va?

2008-11-07 @ 02:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0