Dagens i-landsproblem

Det måste seriöst vara nåt fel på mig. Imorse vaknade jag 7 och var helt klarvaken fast jag inte behövde gå upp förän 08:45 vad är felet? Jag kan inte sova på morgonen längre, jag är som ett litet barn som går och lägger sig jättetidigt och därmed vaknar jättetidigt. Men nu sitter jag iaf här redo att bege mig till petra dock 25 minuter för tidigt men men. Jag provade min overall förut jag kan berätta att det inte är det mest smickrande plagget jag äger om man säger så jag ser ut som en tjockis med en alltför stor rumpa. Woho jag kommer vara miss sexy ikväll.

Helt onödig notis: den där skituppgiften jag skrev på för några veckor sen har jag fått resultatet på jag fick VG! Är jag grym eller är jag grym?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis;) Ha det så kul ikväll!

2008-10-21 @ 19:12:54
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Vanne

haha okej, här tog du visst upp din morgonpigghet... det är pensionärspoäng på den tycker jag! sånt är bra att samla på sig med åren :)



Och grattis till VG:t! OT:n är nu ett minne blott.

2008-10-22 @ 09:56:45
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0