Det går trögt nu

Jag hoppades att min rubrik skulle lyda; det går bra nu men tyvärr är så inte fallet. Man blir tokig när det inte går som man själv vill och jag blir så stressad när jag hör om alla som så sorgligt nog måste korta ner sitt arbete medan jag själv sliter för att få ihop minimum. Jag längtar till tisdag så mycket att jag håller på att spricka för då är jag klar med skiten och har den inlämnad och i en dag får jag vara ledig utan att tänka på skolan alls. Sen är det på't igen på torsdag med spanska! Just nu vill jag bara ligga i min säng och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Kan trösta dig med att jag känner också att det blir jobbigt att få ihop det...

2008-10-05 @ 10:41:19
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0