En helt vanlig fredag

Jag förstår att alla som läser min blogg är jättenyfikna på vilket alternativ jag valde igår och jag kan nu meddela att jag valde att inte gå på platå. Det blev istället en tidig kväll och skönt var det när man träffade mina bakis-klasskompisar. Dagen har förövrigt varit helt ovärd med en rolig avslutning då lärarna sjöng en liten sång. Helgen ska jag för en gångs skull inte spendera i Norrköping utan i Linköping, nykter då jag har min rapport att tänka på. Ikväll finner ni mig i mitt rum kollandes på tv och möjligtvis med en påse naturgodis som sällskap. Ska bli skönt faktiskt. 

Ett klipp från Jalle & Julle, det roligaste är när man får se klipp ifrån porgrammet, haha jag blev inspirerad efter att ha sett Doobido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0