En students funderingar

Idag är jag hemma. Hemma hos mig i mitt rum i ryd. Jag har inte vart hemma sen i måndags och jag gillar det inte. Vill inte bo i min lilla håla. Jag orkar inte dela kök med 7 stycken andra, jag vill flytta. Det tråkigaste är dock att jag inte har råd att flytta. Jag måste klara mig och nu har jag en minihyra. Ingen som vill flytta ihop med mig för jag orkar inte bo här längre? Det känns så tråkigt.
Fick föresten brev från telia idag tydligen kan inte jag få mitt abonemang för mitt nummer vill inte flyttas, väldigt skumt. Kanske är mitt fel jag måste ner till en teliabutik.

En rolig sak är iaf att det är platå ikväll och jag ser fram emot det, dessutom har jag ju en ny partytunika som skall invigas och Jonas ska få sin drink som jag lovat för han var så snäll och skrev ut mitt arbete.

Kommentarer
Postat av: Frida

Förstår stumps att det kan vara jobbigt att dela på allt med okända människor. Du får göra det bästa av det hela o tänka på din minihyra :) Hoppas du får en trevlig kväll :) Kram!

2008-10-09 @ 09:53:34
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0