En totalt skittråkig person talar ut

Idag är jag totalt skittråkig och allt jag vill göra är att krypa upp i en soffa och kolla på film och äta naturgodis. Men istället ska jag tvätta och städa iordning lite här och meningen var att jag skulle gå på korridorsfest hemma hos rebecca men jag måste erkänna att jag  skulle vara den tråkigaste människan på festen. En totalt skittråkig person passar inte hemma på fest utan snarare i tvättstugan. Jag vill vara ensam idag men samtidigt inte jag vet inte vad jag vill egentligen kanske skulle jag lägga mig med huvudet under täcket och försöka gömma mig från mig själv och komma fram som en skitrolig person istället. Kan det funka? Hm jag har visserligen fortfarande smutsig tvätt kvar. AHHHHH jag vill bli rolig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0