En uppdatering i bloggvärlden

Har ni märkt att Blondinbella börjat blogga igen? Jag kan vara den enda i min umgängeskrets som tycker det är någonting att uppmärksamma men jag blev glad. Jag gillar hennes blogg och tycker hon är cool som faktiskt lyckats som hon gjort och hon är ju trots allt ett år yngre än mig. Herregud vad har jag lyckats åstadkomma? Men vad jag också vill säga är att det är bra att hon börjat blogga igen för då har jag yttligare en blogg som jag kan läsa om dagarna och då behöver jag inte klicka in mig på facebook var 10:e minut. Utan jag kan istället ge blondinbella lite pengar genom att klicka in mig på hennes blogg istället. Under tiden hon hade en paus (två veckor) så har jag hittat två intressanta bloggar som ja följer och de är ju från mina trakter båda två nämligen tyras och beatas sådär nu har jag vart en typisk bloggare och tipsat och två bra bloggar. Jag har gjort min goda gärning i bloggvärlden.

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag håller med dig till fullo! Go Blondinbella! :)

2008-10-28 @ 21:03:50
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0