Funderingar på en tisdagsmorgon

Så var det tisdag igen och tisdagar innebär att man laddar ner senaste avsnittet av gossip girl. Det är trevligt tisdagstradition jag har det är även Ugly Betty ikväll som man inte får missa. Jag vet att jag är en tv-serienörd och jag älskar det. Jag satt och kollade på SATC förut och jag kan vara den enda tjejen i världen som verkligen stör mig på Carrie hon är så tjejig och ibland vill jag bara skjuta henne för hon är för pinsam. Dock märker man ibland vissa drag som hon har i sig själv och det hatar jag ännu mer jag vill inte vara som en karaktär jag stör mig på. Kanske är just därför jag stör mig på henne. Däremot har jag mer och mer börjat gilla Miranda, hon är en riktigt cool kvinna, jag ska bli som henne när jag blir stor.

Påtal om min idé igår har jag velat fram och tillbaka men kommer inte fram till nåt vettigt kanske skulle jag bo kvar ändå. Äh jag vet inte det känns olika från dag till dag.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tycker det låter smart att skippa hyran i en månad, dessutom har vi ju inte så många lektioner i mikron heller som det verkar så då kan du ju köra på långhelger hemma ;) Ändå mysigt att vara hemma på adventerna ist för korridorrummet :)

2008-10-28 @ 11:12:07
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: sanna

Åhh, jag längtar verklgien till GG boxen kommer ut. Den ska införskaffas!



MM, sjukt bra blogg:)

2008-10-28 @ 12:16:20
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0