Jisses jag är ju ledig

Eftersom jag inte längre går på gymnasiet så harjag inte längre höstlov men denna vecka kan man säga att jag nästan har det. Jag är nämligen helt ledig från och med imorgon till på tisdag. Hur skönt känns inte det då? Vad jag ska hitta på är ännu oklart men på lördag blir det att gå på Håkan Hellström och senare kanske något party i Norrpan får se vart kvällen leder. Annars har jag bara att städa och en träning inplanerad. Jag minns knappt vad man gör på lov, tar det lugnt? Hm jag får se vad Linköping har att erbjuda för en ledig student som mig. Kanske blir en sväng på stan med Petra eller nåt annat roligt. Aja det var allt nu ska jag vila innan jag far iväg med min cykel till skolan.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Nej men ååååh! Ska du se Håkan! Hjärta honom. haha. Det är ju som bäddat för en bra helg, tycker jag det låter som :)

2008-10-29 @ 22:23:58
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0