Party party!

nu är magen fylld och alkoholen fixad. Nu är det bara jag som ska se snygg ut innan jag kan ta min cykel och åka till en förfest på obestämd mark och sedan till platå. Känns som det var en evighet sen jag festade senast eftersom jag hade min vita vecka förra veckan men denna vecka blir minsann inte det minsta vit. Party tre dagar i rad får se hur jag mår på söndag, den som lever får se. Har även köpt biljett till dammiddagen idag ska bli nice. Efterår är det ju grabbarna som får komma och det blir som en stor köttmarknad om man ska tro ELIN Players. Nej nu ska jag klä på mig min fina partyskrud och peppa till innan kvällningen hinner alltför långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0