torsdag, träning och troliga aktiviteter

Torsdag idag och jag sitter i min säng och har precis avslutat min lyxfrukost som består av samma sak varje morgon. Gröt och knäckemacka. Jag funderar vad dagen skall göra med mig idag mer än att gå och träna. Kanske städa lite och sedan ligga halva dagen och slöa framför sex and the city. Låter som en ganska bra idé enligt mig själv, jag får se vart dagen leder. Vad jag är mest orolig för är att jag ska träna idag, step up med styrka, jag har inte tränat sedan i våras vilket är ungefär ett halvår sen så jag kommer vara skapligt ringrostig och imorgon kommer troligen träningsverken infinna sig. Jag önskar att friskis & svettis var lite mer populära i denna stad men icke, i Linköping gillar vi dyra gym som inte är bra för studentplånboken, därför gav jag som förslag till min vän joakim att vi skulle börja träna tillsammans i Norrköping, jag är ju ändå där jätteofta. Får se hur det går med den saken.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0