Husmor kanske från platå?

Jag tror jag ska beställa en husmor som kan laga mat till mig när jag kommer hem från skolan. Idag så var Sb hemma hos mig när jag var på världens onödigaste seminarie så när jag kom hem hade han lagat mat. Jag önskar jag hade den lyxen varje dag, så sjukt bra man hade det när man bodde hemma egentligen man förstog det bara inte då.
 
Ikväll är det Platå som gäller, blir en liten invigning för mig jag är en av de få ekonomer som inte varit på platå än. Vi får ju halva priset på inträde på torsdagar woho! Jag börjar bli pepp.


Sådär pepp kommer jag vara ikväll

Kommentarer
Postat av: Felicia

OH MY GOD! Du vet vem som förhoppningsvis är där, hälsa... glöm inte det! ;P

2008-09-18 @ 20:40:58
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0