Idag har vart en bra dag

Jag har städat inför helgen, nästan skrivit klart mina reflektioner som ska vara inne till på måndag och hunnit att vila mig. Jag känner att detta vart den bästa dagen hittills på denna vecka och imorgon är det fredag. Jag ska inte plugga nånting och jag ska få äta riktig och god mat. Som jag längtar. Dessutom får man ju träffa alla underbara människor som man känner utan och innan. No offence till mina nya vänner men ibland är det så skönt att vara med välkända människor.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Städat..? ;) Vad duktig du är som blev lite sugen på Monki, se vad jag har lärt dig! ;P haha!

2008-09-04 @ 19:26:50
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0