Jag har gått och blivit en riktig surkärring

Idag har min dag bara gått käpprätt åt helvete och jag är på skitdåligt humör. Det började med den tråkigaste föreläsning jag haft jag höll på att somna av henne så tråkig och okarismatisk männsika. jag ska aldrig bli doktorand för då verkar man bli sådär. ´Sen fick jag stressa hem och äta för att sedan åka till Kalasmottagningen där det var för mycket folk för min smak. Så nu sitter jag hemma och är jävligt bitter och på dåligt humör och allt jag gör är att klaga. Det var vad jag hade att säga.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stress är piss. Har nyss cyklat hem i spöregn från MD på kalas. Så nu är jag blöt, trött och måste läsa igenom grejset till imorn. Börjar dessutom 8. Ha, klå den om du kan!



Känns bra att klaga av sig:)

2008-09-03 @ 23:22:39
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0