Konsten att handla rätt

Ja nu har man storhandlat på Hemköp, känns lagom roligt att spendera närmare 200 kr på mat. Men äta bör man annars dör man som man brukar säga. Trots att jag gjort en fin inköpslista och allt missade jag en viktig ingridiens för att laga pannkakor som jag planerat att göra idag. Jag glömde nämligen ägg. Nu när jag varit där jättelänge och nyss kom hem orkar jag inte gå tillbaka just för äggen. Jag hatar detta jag som var så sugen på pannkakor. Nej nu ska jag gå till köket och laga till något gott för att sedan skriva min individuella uppgift.

Kommentarer
Postat av: sanibo

sugen på en voodoll?

missa inte min tävling!

2008-09-30 @ 14:01:36
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0