Produktivitet är lycka för mig

Jag älskar att ha föreläsning kl 8-10 för då försvinner inte hela dagen på något vis. Man blir så mycket mer effektiv än om man börjar sent eftersom man gärna sover längre då. För att vara så effektiv som möjligt denna dag har jag redan hunnit skriva frågor till pappa som han ska få besvara inför mitt arbete om ledare, tvättat, handlat och nu tänkte jag städa innan jag ringer till min kära far. Jag hoppas bli klar med det mesta innan kl 17  (eftersom SB kommer runt 18) så jag kan se på mina gossip girl-avsnitt som jag laddat ner, jag kan säga att andra säsongen känns lovande. Nej nu ska jag fortsätta med mina sysslor.


Fan vad tråkig min blogg blivit på sistone, börjar även jag bli tråkig?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag trodde att det skulle bli bra för mig att ha föreläsning 8-10 men jag är så sjukt trött nuförtiden så jag går hem och lägger mig och så blir jag ännu mer ineffektiv. Helt sjukt! :(

2008-09-17 @ 17:07:54
Postat av: Rebecca

Gu va duktig du är! Jag är mer som Tanja och sover bort dagen när man ska upp så sjukt tidigt:P

Har du Gossip Girl från säsong 2? Dom MÅSTE jag se snart...

2008-09-17 @ 23:15:48
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0