05:30

Ja så dags gick jag upp imorse. Tvättid vad bokad redan kl 6 och jag var uppe med tuppen. För att inte slösa bort viktiga timmar beslutade jag mig för att börja plugga redan halv 7. Känns mycket bra då jag är som mest effektiv på morgonen. Kanske skulle börja med plugg redan kl 6 och sluta 14. Så mycket mer intressant har jag tyvärr inte att berätta.

En nyhet är att troligen den större delen av söderköpings invånare är i sorg. En av våra profiler har somnat in. Konstigt att inte se Mosse någonting mer på söderköpings gator!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Jaa, visst är det, känns väldigt tom...



Mosse, var det han som körde ut skolmaten?

2009-04-28 @ 20:46:02
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0