En vecka utan mobil



Jag kanske skulle starta en liten blogg i bloggen så att säga. Jag har nu fått veta att Telia inte tänker öppna upp min mobil förän om 4-5 arbetsdagar. Jag kanske då borde blogga om mitt liv utan mobilen. Jag kan lära folk andra kommunikationsmedel. Jag har kommit på ett redan. Det är att när folk vill komma in hos mig (jag har ingen portkod, supersäkert hus) då kan de bara ropa på mig genom fönstret. Supersmart! Imorgon ska det vara lite förförfest hemma hos mig och jag tror jag ska använda mig av den metoden. Ibland förvånas jag av hur smart jag är.

En liten notis: Det är konstigt hur upprörd jag blir av att vara mobillös jag använder ju knappt mobilen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0