Här passar en massa fula ord

AHHHHHHHHH! Jag gick efter 2 timmar på tentan, man har 5 timmar på sig. Jag gick inte för att jag var så snabb och kunde allt så jag skrev ner allt på stört, nej jag gick för att det fanns ingen möjlighet att jag skulle få en smart kick och skriva G på tentan. Jag försökte men tyvärr är det inte värt 9 hp. Jag kommer sitta med ettorna på mikroekonomins föreläsningar, vem vet jag kanske sitter där om två år också. Jag hatar nationalekonomi. Helst av allt vill jag dränka mina sorger i sprit nu, men jag är mer mogen än så. Jag ska fan sätta ett VG på kalken på lördag!


Kommentarer
Postat av: S

Snygg design !

2009-08-13 @ 10:49:26
URL: http://sommarnochframat.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du kmr naila kalken:)

2009-08-13 @ 10:58:06
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Gary

Hur svårt kan det vara???? Lite nationalekonomi hit och dit, kom till mitt jobb så ska du få se på svårigheter! :-). Lycka till nästa gång!



P.S.Se detta som ett icke alltför allvarligt inlägg förrutom sista meningen.D.S

2009-08-13 @ 12:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0