Min dröm

Istället för att åka direkt hem till min lägenhet beslutade jag mig för att gå till Petra och ta en promenad genom Valla. Efter en stund i villaområdena blev vi riktiga snokare, tittade in i allas hus för att se hur fint de bodde och vi kan konstatera att de nya husen precis vid vallaskogen är perfekta hus för en familj med två barn, så ska jag bo om tio år. När vi sedan sett alla hus vid Valla beslutade vi oss för att ta andra sidan malmslättsvägen och när vi kom till lägenheterna vid statoil såg vi vår dröm. Helt paralyserade blev vi och troligen kommer vi båda drömma om denna underbaring. Tänk er superhögt till tak och etage. Så såg den ut och den såg riktigt lyxig och dyr ut. Från nu ska jag alltid gå och beundra den lilla titt man fick på den där lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Petra

Den lägenheten ♥

2009-12-14 @ 23:19:12
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Àh, det finns sjukt mkt fina lägenheter i dom där omràdena! Jag brukar ocksà gà o spana pà massa dyrt som bara SKA bli mitt i framtiden...:)

2009-12-19 @ 03:10:04
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0