Man kan säga att jag är helgledig nu

Idag är det torsdag och man kan nästan säga att jag har helg nu. Jag är nämligen ledig fram till kl 15 på tisdag. Vissa har det bra. Men tyvärr måste jag nog ta tag i mitt pluggande då tentan kommer vara om två veckor så tentaplugg igen alltså. Idag ska jag också vara seriös då jag och Petra ska göra vår trevliga seminarieuppgift som ska vara klar till på måndag. Men mest av allt vill jag ha imorn för då kommer bästaste Hanna hit!


Uppdatering: Attans jag går i skolan på måndag. Jag kollade fel på grupperna, men men jag har långhelg i alla fall...

Kommentarer
Postat av: my

det verkar vara soft att plugga ekonomi ;)

2009-02-05 @ 14:19:48
URL: http://metrobloggen.se/ilovemyself

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0