Jag orkar inte

Efter förra veckans plugghets så känner jag mig inte särskilt motiverad att börja en ny kurs. Jag tvingar mig därför till föreläsningarna i affärsrätt. Igår var nog en va de mest ovärda föreläsningarna jag haft och jag tackar gud för att jag inte fallit för trycket att plugga juridik för att det låter fancy. Slå i lagbok är inte riktigt min grej, jag fick nog av det under rättskunskapen i trean. Nej nu ska jag ta mig till det förbannade I-huset och ha ännu en ovärd föreläsning då man slår i lagbok (som jag förövrigt inte har).

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dig Bella! Känns väldigt tugnt att börja med en ny kurs när man precis har avslutat än...

2009-01-21 @ 12:54:26
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0