Vardagskompott

Jag har inte kommit in i mitt pluggande ännu men vi får hoppas att det "ter sig" som man säger i östergötland. För er som undrar ska jag skriva min tenta den 17 januari. Istället har jag handlat och fyllt upp kylen med diverse godsaker, mycket frukt!  Det var sjukt jobbigt att sitta på bussen med min fulla väska, vad som var ännu värre var att gå från bussen. Jag har även hakat på Tyras "projekt" om att man ska göra 50 sit ups, 30 armhävningar och 50 rygglyft varje dag i fyra veckors tid så jag ska bli stark och snygg! Nej nu ska jag göra min matlåda till morgondagen och äta mina knäckemackor till kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, jag älskar att träna!

Söt- och chokladsug är väldigt vanligt här också, tyvärr...



Om du vill komma igång så kan jag tipsa om gruppträningar, betydligt roligare än att gymma eller jogga.

Är det i Linköping du pluggar? Campushallen har många roliga, olika gruppträningar.

2009-01-08 @ 18:15:09
URL: http://jenkajenka.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, lilla och lilla? jag kom ju rätt i alla fall.. tillslut! men kul att du hänger med imorgon i alla fall, och lycka till på tentan om jag glömmer säga det senare! :D

2009-01-08 @ 19:27:25
URL: http://sanqaida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0