Va är det här för gött?

Har haft en trevlig helg i Götet. För typ första gången så regnade det inte en droppe under min vistelse i vad många vill kalla sveriges framsida. Efter att ha umgåtts med göteborgare dygnet runt kan jag meddela att det är inte en myt att de säger gött i varannan mening. Jag har även kommit fram till att i Göteborg pratar ingen rikssvenska.

¨
Rebecca blev bitter från förra inlägget för att hon inte var med på bild. Men jag saknar henne också och bjuder på en finbild på fröken.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe man tackar!

2009-07-06 @ 11:15:58
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Reagera först nu på att du beskrivit denna bild som "finbild" på mig. Hur ser då en "fulbild" ut? Vad slår liksom fettigt råttfärgat hår, overall, djävulsögon ihop med glåmig hy? (vet inte om jag vill höra svaret på den frågan...;P)

2009-07-10 @ 23:12:47
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0