Torsdag

Denna torsdag har spenderats i Söderköping med min kära familj. Det var begravning av min mammas farbror och det var som vanligt på begravningar sorgligt. Efteråt hade jag trevligt med lilla släkten men roligast var ändå efteråt när vi gick hem till Glenn och gav oss på Guitar Hero. Jag kan ju meddela att jag inte var den bästa då Gary klävkte ur sig "men jag kan ju inte förlora mot bella henne är den enda jag har en chans emot".

Det var min torsdag nu ska jag sitta ensam i SBs lägenhet och kolla tv. Ganska bra torsdag...


Kommentarer
Postat av: Glenna

Jadu, taktkänslan verkar du ha ärvt från tidningsbudet (ja, far var faktiskt det på den tiden :-P)... men gammal är äldst som det heter så känn dig inte kass för att din lille storebror slog dig, huvudsaken är ju att man har kul

2009-03-13 @ 03:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0