Bratsen är blåsta gräv ner Båstad

Igår var kårtegen genom stan. Det var en härlig stämning med diverse orkestrar och festerier som gjort fina byggen. Min favorit var de som protesterade mot att bratsen sprutar champange och förstör miljön med sina koldioxidutsläpp. Dessutom hade de fruktansvärt bra rim. Checka bara min lilla lista.

♦ Nu har vi tappat orken sätt på korken.
♦ Stekarna är as som släpper sin växthusgas
♣ I skjortor utav siden sprutar vi ut koldioxiden


Bilden tog jag från min kära vän Rebecca. Vacker kreation inte sant?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

verkligen bästa vagnen!

2009-05-17 @ 14:52:35
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, fan vad bra! Vilka var de? Vad hade Players för kårtege?

2009-05-17 @ 21:07:39
Postat av: Petra

Haha, fan vad bra ju! Vad hade Players för kårtege?

2009-05-17 @ 21:08:30
Postat av: Felicia

HAHAHHAHAHAHAAHAH Jag döööör, det roliga är att bratsen redan anlänt hit.. Var på pepes i lördags, de var där, men dock inget champagnesprutande vad jag såg iaf. Men de sparar väl pengarna för att kunna maximera sprutandet under tennisveckan! ;P

2009-05-18 @ 11:58:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0