Har jag gått och blivit schizofren på äldre dar?

Ja ibland är det så jag undrar om allt står rätt till i mitt huvud. Jag kommer på mig själv flertalet gånger om dagen att jag pratar med mig själv. Inte nog med det ibland kallar jag mig själv för vi när jag pratar, som att jag seriöst går och pratar med en annan person. Men jag är ju alldeles ensam. Detta är kanske inte någonting som man ska berätta för människor för det kan verka som att man har en liten psykiskt störning men det struntar jag i. Jag hoppas att alla mina vänner som bor i egna lägenheter kan berätta för mig att det inte är någon fara utan alla ensamboende gör detta.


Ja psykiskt instabila människor finns där man minst anar det. De ser ut precis som alla andra, det är därför jag vill visa denna bild för att visa att de är människor precis som alla andra.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha på bildkommentaren!

2009-05-19 @ 17:01:06
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0