Idag är det torsdag, dagen innan fredag

Idag har jag fullt upp. Jag ska göra massa spanska och då menar jag massor med olika saker som vi har i uppgift att göra på spanska, jag ska tvätta, städa och förhoppningsvis ska jag träffa nån civilicerad människa denna dag. Pallar inte en ensamdag till. Egentlugen vill jag gå på sof men är man dum och inte köper biljett så är man, det är lätt att vara efterklok.


Eftersom SOF är kravall visar jag en bild med mig och min overallt. Becks fick också vara med på ett hörn.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha NÄR har du haft en "ensamdag"? Du är ju nästan aldri själv nu för tin...

Våra overaller är de snyggaste. Tummen upp för de rosa bokstäverna.

2009-05-14 @ 11:29:46
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0