Jag gräver min egen sockerdöd

Under de senaste 12 timmarna har mitt intag av socker varit mer än vad folk äter på en månad. Innan jag somnade var det sista jag gjorde att peta i mig en godis och det var det första jag åt när jag vaknade. Man kan säga att godis är min nya pojkvän så nu kommer jag bli tjock på kuppen. Men man säger ju att om man blir sambos så tjocknar man till och ja sockret har flyttat in hos mig nu. Var jag en tittar i min lilla etta ser jag spår av att sockret är här för att stanna. Det liksom sprider ut sig så jag knappt får plats längre. Nej sambolivet kanske inte riktigt är min grej ändå. Jag har redan börjat sakna morgongröten. Men om nån hör hur ett jätteberg kommer klampandes snart är det bara jag, min sambo gör mig fet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0