Och vinnaren är...

Den lataste personen på denna jord som jag vet måste vara jag själv. Jag har dessutom noll självdiciplin. Jag förstorar upp saker och tänker jag har sjukt mycket att göra fast jag i själva verket kanske inte ens har det. Detta resulterar i att jag gör ingenting utan beslutar mig för att tvn har mer att ge mig än att göra lite skolarbete. Jag borde vara mer en sån som gör saker och på kvällen behöver jag inte tänka på det för jag gjort nog. Så tänker jag dock inte, utan jag klagar på allt jag har att göra utan att faktiskt göra nånting. Idag fick jag nästintill ett sammanbrott för jag tänkte att jag hade så mycket att göra men när jag tänker efter har jag det? Jag kan göra spanska på förmiddagen och kalkylering på eftermiddagen så kan jag se att det nog ska gå bra. Jag tror detta går i släkten, ja man kan skylla allt på släkten. Jag skyller på mormor.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha lever mormor och kan läsa detta? Annars kan du nog förvänta dig övernaturlig vandalisering inatt som hämnd för att du anklagar henne sådär:P

2009-05-19 @ 15:43:18
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha lever mormor och kan läsa detta? Annars kan du nog förvänta dig övernaturlig vandalisering inatt som hämnd för att du anklagar henne sådär:P

2009-05-19 @ 15:43:21
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Bella

mormor lever men jag kan skriva detta utan att riskera nåt för hon äger ingen dator!

2009-05-19 @ 15:46:57
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0