Sommar kom nu!

Det finns inte ord som beskriver hur skoltrött jag är för tillfället. Jag älskar studentlivet mer än nåt annat vad som nu falnar är min brist på motivation. Studierna denna vår har gått så dåligt och jag känner mig knäckt och omotiverad. Jag har lagt ner många timmar till att plugga till omtentor och snart klarar jag inte mer. Jag är på bristningsgränsen. Jag behöver en sommar om inte mer för att repa mig. Jag ångrar mig ibland att jag började direkt efter gymnasiet, det är mycket lättare att motivationen tryter då. Det enda jag gjort i mitt liv är att plugga. Nu ska jag försöka stå ut i ytterligare tre veckor och sedan ska jag ta mitt välförtjänta sommarlov och förhoppningsvis kommer jag tillbaka till linköping i höst med massor utav energi om jag kommer tillbaka till hösten.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Kämpa kämpa, det är inte långt kvar! Tre veckor går ju superfort!

2009-05-17 @ 15:23:14
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0