Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ny vecka, nya tag brukar man säga. Då träningen uteblev helt förra veckan tänkte jag att jag skulle kickstarta denna med lite träning. Detta kunde jag ge upp ganska snabbt då jag insett att en sjukdom är på ingång. Igår började jag känna lite ont i halsen och mina ögon började rinna. Mina ögon rinner alltid när jag är sjuk så jag tänkte nej. Så nu ska jag vila upp mig så jag inte blir sjuk och jag ska pysa till hemköp för att köpa på mig risgrynsgröt &  tio kg clementiner, jag har gått och blivit en smula beroende av dessa små söta frukter. Så nu ska jag leva på risgrynsgröt och clementiner, det är allt man behöver för att må bra i denna värld. Förhoppningsvis bryter min sjukdom aldrig ut utan stannar vid rinnande ögon och jag-tror-snart-jag-blir-förkyld-stadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0