Du är så svensk bella

Tanja har nu påpekat flera gånger att jag är så svensk två exempel var att jag gillar peter jöback och att jag tycker att ett päron till farsa kan vara lite underhållande.

Svar på tal till Tanja: Varför tror du jag vill ha en svennebanan till grabb för? Jag är så svensk att jag måste ha någon som uppskattar Peter Settman och så ska det låta och att lyssna på peter jöbacks julskiva. Du har så rätt faktiskt men om man ska vara helt petig är jag ju en riktig uröstgöte. Inte så exotisk kanske.


Kommentarer
Postat av: patricja

jo jag vet, det skulle ju va så jäkla kul. Men jag orkar verkligen inte köa så jäkla länge, känns inte som att det är värt det. Läste att du hade fått tag på förköpsbiljetterna genom liu store; lite avis :D:D:D

2009-11-29 @ 14:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0