Helg, helg, helg

Nu kan man nästan kalla det helg. Vi har ingenting schemalagt imorgon och det verkar vara många som åker hem. Men jag, jag stannar kvar här i Linköping för jag har ju, som jag tidigare nämnt, tenta på lördag. Detta är helt och hållet mitt eget fel men jag tycker det är elakt av världen att straffa mig så hårt att jag nästan är ensam i denna lilla stad. Dock fick jag veta att Rebecca kommer att vara här också så jag har nu tvingat henne att umgås med mig i alla fall på lördagkväll. Vet inte om hon vill det men jag sa det till henne. Det gjorde i vilket fall som helst min dag som förövrigt varit dålig för jag har av okänd anledning varit på riktigt kasst humör hela dagen. Kan ha någonting att göra med makroekonomi men jag är inte helt säker.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha jag VILL umgås med dig på lördag=)

2009-11-13 @ 11:25:05
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0