Jag ska plugga tills jag stupar

Just för tillfället ogillar jag makroekonomi, eller okej jag har aldrig gillat det om jag ska vara ärlig. Idag har jag, efter att ha snoozat 3 timmar, studerat detta ljuvliga ämne. Eftersom jag sist jag pluggade makro antingen var för trög eller helt enkelt lite väl lat så sitter jag här nu igen och svär över mig själv. Blir ganska enformigt att göra i princip samma sak en hel dag och försöka lära sig detta, men känns som jag har bättre koll nu än jag hade sist så pluspoäng till mig där. Fram till lördag ska jag säga hej då till mitt sociala liv och hej makroliv!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kämpa på!! HEJA DISCIPLIN-BELLA!

2009-11-11 @ 20:30:02
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Lycka till!! Jag har också fått en omtenta på kroken, på den tråkigaste och onödigaste och bajsnödigaste kurs jag någonsin läst. Så bitter. Men jag håller tummarna för dig så håller du tummarna för mig, okej?

2009-11-11 @ 20:39:38
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0