Omakligt

Igår när jag inte kunde sova beslutade jag mig för att se på tv en stund. Det var inte så mycket som föll mig i smaken men jag tittade en liten stund på femman och ser då det värsta jag sett på tv; silent library. Detta program går ut på att det är två lag med tre medlemmar i varje som tävlar mot varandra i att vara så tysta som möjligt, till saken hör även att de får olika "uppgifter" att göra och då vara så tysta som möjligt. När jag såg var det en kille som fick som en gasmask som man pumpade ut fislukt ur. Alla satt där o småfnissade åt hur roligt det var medan jag mest blev oroad. Hur fan kan man tycka det är roligt? Ett annat straff var att äta wasabi och killen sitter och kräks i tv vilket såklart filmas och bredvid ser man hur de andra tävlande halvt dör av skratt. Vem har så dålig humor och vem gillar att se på när andra förnedras på detta osmakliga sätt? Jag beslutade mig snabbt för att det inte var någonting bra på tvn och började plugga makroekonomi i ungefär 2 minuter innan jag tröttnade.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha men fy faaan! Har aldrig hört talas om programmet ens...

2009-11-10 @ 20:20:01
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Vanne

Låter som kvalitetstv... Vilken kanal var det?

2009-11-11 @ 14:50:23
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0